Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΕΣΧΙΣΕ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΑ ΝΕΑ...!!!!!


Στα ΝΕΑ του ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ και έκανε αίσθηση γιατί τα έβαλα με όλους και με όλα κυριολεκτικά
Είμαι ΑΜΕΑ,έχω αδελφό ΑΜΕΑ και δεν μπορώ να βλέπω άλλο αδικίες,στα ΑΜΕΑ,αλλά και στους νέους ανέργους με 200 πτυχία στη χώρα μας επειδή δεν είναι ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ
Και μόνο που με χαρακτήρισε έναν δυναμικό και αντιδραστικό άνθρωπο η δημοσιογράφος,μου άρεσε πάρα πολύ,γιατί αυτός είμαι και δεν αλλάζω,και σε όποιον αρέσω,ΓΙΑΥΤΟ και νόμο να μας κάνει ο κύριος Χατζηγάκης εγώ πάλι τα ίδια θα λέω και θα φωνάζω,γιατί είναι η αλήθεια,αλλά και γιατί το blogs είναι η μοναδική μορφή έκφρασης μας,και ειδικά των ΑΜΕΑ
Θα μιλάω πάντα για το δίκιο και περισσότερο των συναδέλφων ΑΜΕΑ,ΑΛΛΑ και ότι βλέπω να μην πηγαίνει καλά όπως τώρα με ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που πάνε όλα χάλια και σκατά,εγώ θα φωνάζω,όπως τα έβαλα και τότε με την ιδιαιτέρα του ΣΗΜΙΤΗ την κυρία Μήτρου για εγκλήματα απέναντι στα ΑΜΕΑ,αλλά και με πολλούς του ΠΑΣΟΚ
ΔΕΝ μασάω μία,ας έρθουν να πιάσουν ένα ΑΜΕΑ και ας το πάνε στα κάτεργα,και από εκεί θα έχει φωνή αυτό το ΑΜΕΑ
Τέλος όπως έγραψε και η εφημερίδα δεν γουστάρω μία τους αναπηρικούς συλλόγους γιατί όλοι το κάνανε σύλλογο εκμεταλλευτών
Ο καθής πήρε μια θεσούλα στο σύλλογο,μια θεσούλα στο δημόσιο,τρώνε τζάμπα τα μακαρόνια και τα ρύζια που στέλνουνε δωρεάν τα εργοστάσια και τα υπόλοιπα ΑΜΕΑ να περιμένουν...τι μας λες μωρε;...απαντώ εγώ
Εγώ έχω το Αναπηρικό σύλλογο Οσίας Ειρήνης η Χρυσοβαλάντου
Είμαστε καμιά 110 άτομα σε θεσσαλονίκη και Αθήνα,δεν έχουμε προεδρείο,είμαστε όλα τα ΑΜΕΑ ίσα και όμοια,μόνο η ιδέα άνηκε σε μένα,δεν έχω πάρει φράγκο από τα Υπουργεία,ένα εργοστάσιο που με τηλ να μας δώσει μακαρόνια και ρύζι τους είπα να τα βάλουνε στο κόλω τους τους και ευγενικά τους έκλεισα το τηλέφωνο...
Δεν είμαστε για λύπηση-έχουμε πρόβλημα υγείας και δεν θέλουμε λύπηση,θέλουμε λύσεις στα προβλήματα μας,και με την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τα προβλήματα μας έχουν πολλαπλασιαστεί,όχι ότι με το Σημίτη είμασταν καλύτερα,και εκεί ένα αίσχος είμασταν
Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου Βορειοελλαδίτες που επικοινώνησαν μαζί μου το Σάββατο αλλά και χθές να με συγχαρούν για τη συνέντευξη μου στην εφημερίδα τα ΝΕΑ
Τέλος ευχαριστώ και τη δημοσιογράφο Δώρα Νομικού-ΔΙΕΚΡΙΝΑ εκτός από την ομορφιά της, και την σπιρτάδα της, να με ξεκλειδώσει ψυχικά μέσα από το blogs,και να μου ζητήσει να της δώσω συνέντευξη και μάλιστα στην εφημερίδα τα ΝΕΑ!!!!!
Σας ευχαριστώ όλους!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: